Friday, November 20, 2015

Washi Tape - וואשי טייפ

אני מכורה לוואשי טייפ, אין מה לעשות, שאני רואה גליל של וואשי מקסים, קשה לי להתאפק ואני חייבת שהוא יהיה שלי.

למי שלא יודע, וואשי טייפ, זה גליל דבק דקורטיבי, שהדבק שלו מאוד מאוד חלש. אפשר להדביק אותו על נייר ולהרים והנייר לא יקרע.

לפני כמה ימים שיטטתי לי באלי אקספרס וראיתי שיש וואשי חדשים מקסימים (ובמחירים מדהימים), כאלה שעוד לא ראיתי וכמובן שמייד הייתי חייבת לשתף את קוראות וקוראי הבלוג הנאמנים שלי.

אז בלי יותר מדי דיבורים, הנה המציאות האחרונות שלי:

רק עוד דבר קטן אחד, אם אתם רוכשים מאלי אקספרס, בלי לעבור קודם באתר הקאשבאק - ebates. על כל קניה באלי אפשר לקבל 3% חזרה בפיפאל. צריכים עוד פרטים? כתבתי על זה כאן


וואשי טייפ יפניות - זה לא הדבר הכי חמוד בעולם?


וואשי טייפ מוזהב - לא מדהים? מתאים לטרנד הזהב שמשתלט עלינו לאחרונה

ועוד קצת מוזהבים צבעוניים, כל כך יפה, בא לי את כולם



הנה עוד כמה יפים ומיוחדים, למוכר הזה יש עוד כמה עשרות לבחור מהם

ואי אפשר לעשות פוסט על וואשי טייפ בלי להזכיר את הטייפים של Tape Works שהם מדהימים ומיוחדים. הקישור הוא לאמזון, כי לא מצאתי אותם בעלי. מה שמיוחד הוא הדוגמאות, אפשר למצוא את הנסיכות של דיסני, גיבורי על, מיניונים, דוגמאות מיוחדות ועוד ועוד





 ובארץ? איפה אפשר לקנות בארץ? יש המון חנויות סקראפ אז יש מבחר לא קטן, אני אקשר לכמה חנויות שראיתי בהן מבחר גדול. אם יש לכן עוד חנות עם מבחר מרשים, כתבו בתגובה ואוסיף. המחירים קצת יותר גבוהים מעלי אקספרס, אבל היתרון הגדול הוא הזמינות. לא צריך לחכות חודשיים עד שמה שקונים יגיע.

רעותא - מבחר גדול, מחיר מצויין, 9 ש"ח ועד סוף חודש נובמבר 35% הנחה עם הקוד: autumn35% 
נתנאלה - מבחר גדול, 12 ש"ח לגליל, הביאה לאחרונה המון וואשי זהב (טייפ פויל) מקסימים
מסטיקים - מבחר גדול, 12 ש"ח לגליל

אז מה עושים עם וואשי טייפ? הנה כמה קישורים לפרוייקטים שעשיתי בעבר עם וואשי טייפ, לחיצה על התמונה תוביל אתכם לפוסט המתאים



ואם שרדתם עד פה (ובאמת כל הכבוד, היום פוסט ארוך) - אז אי אפשר בלי מילה אחת לגבי אחסון. כרגע אני אוהבת לאחסן בקופסא את הוואשי טייפ. הנה פה כתבתי פוסט שלם על אחסון וארגון של וואשי טייפ עם כמה רעיונות.


2 comments:

  1. איזה פוסט מעולה! הולכת להיכנס לכל הקישורים.. אני גם מכורה, אבל בסוף יוצא שאני בעיקר קונה אותם.. :)

    ReplyDelete
  2. פוסט מעולה ושימושי. אוהבת וואשי טייפ ולא תמיד יודעת מה לעשות עם זה.

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).