Friday, November 20, 2015

Washi Tape - וואשי טייפ

אני מכורה לוואשי טייפ, אין מה לעשות, שאני רואה גליל של וואשי מקסים, קשה לי להתאפק ואני חייבת שהוא יהיה שלי.
I am addicted to washi tape, I can't help it, when I see a roll of new washi tape I must have it..

למי שלא יודע, וואשי טייפ, זה גליל דבק דקורטיבי, שהדבק שלו מאוד מאוד חלש. אפשר להדביק אותו על נייר ולהרים והנייר לא יקרע.
If you don't know, washi tape is masking tape with very light adhesive, so you can stick it on paper and lift it up and the paper will not tear.

לפני כמה ימים שיטטתי לי באלי אקספרס וראיתי שיש וואשי חדשים מקסימים (ובמחירים מדהימים), כאלה שעוד לא ראיתי וכמובן שמייד הייתי חייבת לשתף את קוראות וקוראי הבלוג הנאמנים שלי.
A few days ago I looked at Ali Express and saw new washi tape, gorgeous and in great prices so I had to share it with my loyal blog readers.

אז בלי יותר מדי דיבורים, הנה המציאות האחרונות שלי:
So enough with the chit chat, let's see what I found:

רק עוד דבר קטן אחד, מזכירה לכם לא לרכוש באלי אקספרס, בלי לעבור קודם באתר הקאשבאק - Extrabux. על כל קניה באלי אפשר לקבל 0.5% חזרה בפיפאל. צריכים עוד פרטים? כתבתי על זה כאן
Just one more thing (but important), don't forget to use the Extrabux cashback site before you buy anything in Ali Express. I wrote an explanation about cashback here, but it's all Hebrew, if you need it to be translated to English, please let me know and I can write it in English as well.


וואשי טייפ יפניות - זה לא הדבר הכי חמוד בעולם?
Japanese women  - isn't that the cutest washi tape ever?



וואשי טייפ מוזהב - לא מדהים? מתאים לטרנד הזהב שמשתלט עלינו לאחרונה
Gold Washi tape - isn't that amazing, goes great with the gold trend that you can see everywhere lately.

ועוד קצת מוזהבים צבעוניים, כל כך יפה, בא לי את כולם (אולי לא את האננס, אבל את כל השאר כן...)
And some more colorful gold foil, they are so nice, I want them all (well, maybe not the pineapple one, but all the rest for sure...)


הנה עוד כמה יפים ומיוחדים, למוכר הזה יש עוד כמה עשרות לבחור מהם
Here are some more special ones, this seller has lots more to choose from

ואי אפשר לעשות פוסט על וואשי טייפ בלי להזכיר את הטייפים של Tape Works שהם מדהימים ומיוחדים. הקישור הוא לאמזון, כי לא מצאתי אותם בעלי. מה שמיוחד הוא הדוגמאות, אפשר למצוא את הנסיכות של דיסני, גיבורי על, מיניונים, דוגמאות מיוחדות ועוד ועוד
I couldn't finish a washi tape post without mentioning Tape Works, they are the most beautiful and good quality washi tapes you can find. From Disney images, to movies to special prints, they have it all. The link is to Amazon, I was not able to find them on Ali Express.





 ובארץ? איפה אפשר לקנות בארץ? יש המון חנויות סקראפ אז יש מבחר לא קטן, אני אקשר לכמה חנויות שראיתי בהן מבחר גדול. אם יש לכן עוד חנות עם מבחר מרשים, כתבו בתגובה ואוסיף. המחירים קצת יותר גבוהים מעלי אקספרס, אבל היתרון הגדול הוא הזמינות. לא צריך לחכות חודשיים עד שמה שקונים יגיע.

רעותא - מבחר גדול, מחיר מצויין, 9 ש"ח ועד סוף חודש נובמבר 35% הנחה עם הקוד: autumn35% 
נתנאלה - מבחר גדול, 12 ש"ח לגליל, הביאה לאחרונה המון וואשי זהב (טייפ פויל) מקסימים
מסטיקים - מבחר גדול, 12 ש"ח לגליל

אז מה עושים עם וואשי טייפ? הנה כמה קישורים לפרוייקטים שעשיתי בעבר עם וואשי טייפ, לחיצה על התמונה תוביל אתכם לפוסט המתאים
So what do you do with Washi tape? Here are a few projects I did over the years with washi tape, click the picture to get to the relevant post.



ואם שרדתם עד פה (ובאמת כל הכבוד, היום פוסט ארוך) - אז אי אפשר בלי מילה אחת לגבי אחסון. כרגע אני אוהבת לאחסן בקופסא את הוואשי טייפ. הנה פה כתבתי פוסט שלם על אחסון וארגון של וואשי טייפ עם כמה רעיונות.

If you made it all the way to here (good for you! it is a very long post) so you must be a washi tape addict like I am, so let me just add one last thing about storage. I like using boxes, and I wrote a full psot about Washi tape storage and organization, I encourage you to go check it out.



2 comments:

  1. איזה פוסט מעולה! הולכת להיכנס לכל הקישורים.. אני גם מכורה, אבל בסוף יוצא שאני בעיקר קונה אותם.. :)

    ReplyDelete
  2. פוסט מעולה ושימושי. אוהבת וואשי טייפ ולא תמיד יודעת מה לעשות עם זה.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...