Sunday, May 31, 2015

כרטיסי וואשי ופרחים

ביום שישי בבוקר, אירחתי את שתי חברותי (המאוד!) טובות ענת ויעל יחד עם אמהותינו ושתי חמות (אנחנו כבר חברות מגיל שנתיים אז האמהות גם חברות) לסדנת כרטיסים. זה היה הפינוק שלנו ליום המשפחה (שהיה כבר מזמן, אבל מי סופר).

עשיתי להן כמה כרטיסי דוגמא כדי שתהיה להן השראה. ואחד מהם היה פרח עם רקע של וואשי טייפ. זה כל כך מצא חן בעיני שהיום ישבתי והכנתי סט שלם כל כרטיסים. מזהירה מראש - מלא תמונות....










והנה התוצרים מהסדנה, תלמידות מוכשרות...
הכרטיס הימני התחתון הוא של הבת שלי (בת 6) שעצבה אותו לגמרי לבד. אז מה אתן אומרות - יש דור המשך???


2 comments:

  1. ברור שיש דור המשך!
    הכרטיסים יפיפיים. אחלה שימוש לוואשי!
    מאיפה הפרחים המדהימים האלו?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!
      הפרחים מג'ואן לפני כמה שנים. חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי, אני אבדוק יותר מאוחר עוד פעם ואם אמצא אשלח לך לינק. אני אפילו לא זוכרת איך קוראים לחברה, זה בא בשקית שקופה בלי שום סממן...

      Delete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).