Sunday, May 10, 2015

איך מנקים חותמות

[עדכון יוני 2016 - סקרתי מטליות לניקוי חותמות כאן והן מגניבות!]

ראיתי שיש בבלוגספירה הרבה שאלות בנוגע לניקוי חותמות, אז החלטתי לפרסם פוסט זריז בנושא.

בעיקרון יש שלוש שיטות עיקריות:
1. מים וסבון - הכי פחות נוח, במיוחד למי שלא עובד במטבח ליד הכיור או שלא רוצה לקום כל פעם אחרי שמחתים
2. מגבונים (ללא אלכוהול) - שיטה נוחה, מגבונים קל להשיג. החסרון שהחותמות לא מתנקות באופן מלא - להחתמה חוזרת זה מצויין, אבל החותמת עצמה לא נראית נקיה. לי בדרך כלל אין בעיה עם זה,  וזאת השיטה שאני משתמשת בה בשוטף.
3. לוח ניקוי + נוזל ניקוי - בשיטה הזאת החותמות יוצאות נקיות  לחלוטין, אין שאריות דיו על החותמת. מתאים לחולי OCD וסתם כאלה שאוהבים את החותמות שלהם נקיות דנדשות (כמובן שיש לי את זה, מישהו אמר "חולת ציוד סקראפ")
4. מטליות לניקוי חותמות - הכי שווה בעיני. כרגע זאת השיטה הכי מועדפת עלי. [עדכון מיוני 2016 - לא נמצא בסרטון הזה, תוכלו לראות סקירה בפוסט כאן]

הדגמה קצרה בוידאו:


תמונה של חותמת נקיה (אחרי המגבון) - שימו לב לכל השחור...

חותמת נקיה לאחר לוח הניקוי + נוזל הניקוי

חומר הניקוי ונוזל הניקוי שאני משתמשת בהם. אם אתם קונים משהו אחר שימו לב שכתוב עליו במפורש שהוא מתאים לחותמות אקריליות. יש חומרים שמזיקים לחותמות האקריליות.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).