Tuesday, January 3, 2017

שנה טובה וחולצה חדשה

חג חנוכה שמח ושנה טובה לכולן!!! השבועות האחרונים היו מלאים במשפחה, חברים, אוכל וטיולים והיה לי פחות זמן ליצירה ובטח ובטח לפרסום של המעט שכן עשיתי, אבל לאט לאט אני אשלים חוסרים. התגעגעתי אל הבלוג שלי :-)

אז הסיפתח יהיה קישוט מנצנץ לחולצה שעשיתי לבת שלי. וגם הדרכה! 

את הדוגמא היא בחרה לבד, היא רצתה בת ים שמפריחה פרפרים. התמונה לא הכי טובה, אבל זה הכי טובה מהסט שעשיתי לה. היא אמנם נראית ילדה רגילה, אבל היא בעצם קפיץ שלא נח לרגע.... אז היה קשה לתפוס תמונה ברורה :-)



ועכשיו למתעניינים הדרכה איך עושים את זה



 השתמשתי ב - HTV של חברת Cricut. מה אני אגיד לכם - חמאה!! תענוג לעבוד איתו. נחתך בקלות. מתגהץ בקלות. אהבתי.

את העיצוב של הדוגמא עשיתי יחד עם הבת שלי. עם התוכנה של הסילואט קל מאוד לעשות את זה. מצאנו תמונה של בת ים, עשיתי לה טרייס והוספתי פרפרים. שימו לב שאת הטקסט הפכתי לכתב ראי כי החיתוך נעשה על הצד ההפוך.



חתכתי את החומר לגודל של הדוגמא והנחתי על משטח החיתוך הפוך. 


חתכתי עם הגדרות רגילות של HTV FLOCK כי החומר המנצנץ הוא טיפה יותר עבה מויניל רגיל. 


אחרי החיתוך מקלפים את החתיכות שלא צריך ומשאירים על הדף השקוף את החלק שרוצים לגהץ לחולצה. החומר שמתקלף הוא לא דביק וקל מאוד לקלף אותו.


בסוף נשארים עם הדוגמא על דף שקוף דביק. החומר עצמו למגע הוא לא דביק, אבל עדיף לא לגעת בו הרבה, כי השומניות בידים יכולה קצת לקלקל את ההדבקה לחולצה. שוב- שימו לב שהטקסט בשלב הזה נראה נכון מהצד השני של הדף.


מניחים את השקף, צד דביק למטה על החולצה. אני גזרתי את השוליים של השקף לפי הדוגמא והנחתי כל חלק במקום המתאים לו (חתכתי גם הדבקות לשרוולים).


על השקף הנחתי דף אפיה, כדי שהשקף לא ימס, וגיהצתי על החום הכי גבוה (שימו לב, אם יש לכם מגהץ עם אדים, שלא יצאו אדים! עדיף שהמגהץ יהיה בלי מים ליתר בטחון).

בעיקרון אומרים 30 שניות על כל מקום, אני מניחה את המגהץ כמה שניות טובות על כל אזור ומעבירה. פחות בתמונות של גיהוץ.


לאחר שסיימתן לגהץ, אפשר להרים לאט לאט את השקף, חומר טוב יתקלף בקלות.


ככה נראתה החולצה בסוף התהליך.


וכמובן אי אפשר חולצה מנצנצת בלי קצת יהלומים (Rhinestones) דביקים שגם אותם מגהצים לחולצה. פיזרתי ביד חופשית וגיהצתי גם אותם (עם אותו דף אפיה מעל בזמן הגיהוץ).


זה נראה הרבה שלבים, אבל זה מאוד פשוט והתוצאה חמודה להפליא.

1 comment:

  1. וזה ממש ממש יפה!! יום אחד.. שאני אהיה גדולה אני אקנה לי סילואט. בינתיים - שמרתי לי את ההדרכה :) תודה!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).