Thursday, January 5, 2017

כרטיס חנוכה שמח

באחת מקבוצות היצירה שאני משתתפת בהן החליפו כרטיסים לחנוכה. 

אני ידעתי מיד שאני הולכת להכין פופ אפ כמו שהכנתי בראש השנה. עוד לא נמאס לי להכין אותם. הם מגניבים עם אפקט וואו!





איך שהתיישבתי להכין אותו הבנתי שאני ממש לא זוכרת איך מכינים אותו וגם לא את המידות של החתיכות השונות, אז צפיתי בסרט ההדרכה המצויין הזה: https://www.youtube.com/watch?v=_PHi0I4XZnI והפעם צילמתי כל שלב על מנת שבפעם הבאה יהיה לי יותר קל ואוכל להכין את הכרטיס בקלות.

כדי להבין את התמונות יש לצפות בסרטון אבל אחרי שתסתכלו עליו התמונות יעזרו לכם בפעם הבאה.



















No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).