Tuesday, February 7, 2017

פרחים וקישוטים - שדרוג מראה


יומיים עבדתי על הפרוייקט הבא. הילדים קצת עזרו לי וזה היה מאוד כיף. 

הכנתי פרחים מלבד (Felt) עם תבניות חיתוך שיש לי כבר המון זמן והביג שוט. וקישוטונים קטנים מתבניות סיליקון עם אקדח דבק חם ודבק בצבעי כסף וזהב של מוד-פודג. האמת ממש נהנו. הילדים הכינו טרליון קישוטונים :-)

את הפרחים הדבקתי לעצמם עם דבק חם וגם את כל האלמנטים הדבקתי למראה עם דבק חם - האמת... כיף לעבוד עם אקדח דבק חם.

הנה התמונה של המראה:



וקצת תקריבים:






חפירות:
  1. ממש קשה לצלם מראה! אני מורידה את הכובע בפני צלמים שיודעים לעשות את זה כמו שצריך. מכל זוית או שרואים את היד שלי, או שזה יוצא עקום.. ממש מסובך.
  2. יש הבדל גדול בין סוגי הלבד. הזמנתי שני סוגים. אחד קשיח ואחד רך. לא כל סוג של פרחים עבד טוב עם שניהם. למשל הפרח הזה לא עבד יפה כל כך עם הלבד הקשיח ויצא מקסים עם הלבד הרך.
  3. שימו לב שהדבקים של מוד פודג המטאליים הם קטנים וצריכים אקדח דבק חם אחר מהרגיל, אחד עם פיה קטנה.
  4. קיבלתי כמה שאלות על הכנת הפרחים/ציפורים/ינשוף עם התבניות אז הכנסתי סרטון קצר

2 comments:

  1. אפרת זה משגע!!! חתיכת פרוייקט..

    ReplyDelete
  2. שכחתי.. אפשר הסבר על העבודה עם האקדח דבק חם והתבניות. התלהבתי בזמנו וקניתי הכל.. אבל ממש לא הלך לי..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).