Sunday, September 18, 2011

עוד כרטיס שנה טובה והפעם עם הדרכה

לכרטיס הזה מגיע פוסט משלו כי את הרקע שלו הכנתי לבד ואני ממש גאה בעצמי :-) ההדרכה בסוף הפוסט.

הכרטיס עצמו די פשוט, יש ברקע הבלטה של תפוחים, 3 תפוחים מודבקים על הרקע, וכיתוב שנה טובה מאותיות תוצרת הארץ.

את הרקע העצמו צבעתי בכחול וסגול בטכניקה של ה- Crayon Resist  שתיארתי בפוסט הקודם.



הנה צילום בזווית לתפוחים המודבקים



והנה הכרטיס מבפנים




והנה ההדרכה של איך הכנתי את הרקע של הכרטיס.

התחלתי עם פינצוצים של תפוח (יש לי פאנץ תפוח קטן). הכנתי מלא.



הדבקתי כל שלושה ביחד, ואת התפוח השמן (שמורכב משלושה תפוחים בודדים) הדבקתי בצורה מפוזרת על כרטיס.



הנה מבט מהצד כדי שתראו איך התפוחים שמנמנים.
וזהו. הלוח הבלטה מוכן. רצוי לתת לדבק להתייבש טוב טוב לפני שמנסים להעביר את זה בקאטלבאג, תראו את התפוחים עם קצת ירוק עליהם, זה בגלל שלא היתה לי סבלנות ואז הדף הירוק שהבלטתי קצת נדבק. אחרי שחיכיתי לילה והדבק התייבש לגמרי לא היתה לי בעיה יותר.

מקווה שאהבתם. אם השתמשתם ברעיון ועשיתם כרטיס אשמח לראות.

3 comments:

  1. איזה יופי של תבנית!!!
    יצא כרטיס נהדר!

    ReplyDelete
  2. רעיון מהדר !
    דרל אגב למה קוראים לבלוג שתי ידיים שמאליות - זה לא את!!!!!!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).