Thursday, December 24, 2015

דפים לגיהוץ של חברת גורי לינרו - סקירה

לפני כמה שבועות רכשתי דפים בצבע זהב חדשים בשוק של חברת גורי לינרו שנועדו לגיהוץ על בגדים.
התכוונתי לחתוך אותם עם הסילואט (מכונה לחיתוך אלקטרוני) ולגהץ על החולצות של הבת שלי. לפני שבועיים הגעתי סוף סוף לנסות אותם.

ניסיתי שני סוגים של דפים: את המנצנץ, שהוא דף עם טקסטורה ואת המטאלי, שהוא דף חלק לגמרי ויותר דק.


עשיתי כמה נסיונות, גם בחיתוך עם הסילואט וגם עם פאנצ'ים.

קודם כל תמונה קבוצתית של כל מה שיצא:


 ותמונות אישיות:









אז ככה:
  1. שני הדפים נחתכים בסדר גמור בסילואט. הדף החלק נחתך יותר בקלות, אבל יותר קשה להעביר אותו לבגד (גם עם ניר טרנספר) בגלל שהוא כזה דק. בהשוואה ל- HTV של סילואט הוא מרגיש הרבה יותר דק.
  2. כדי לחתוך את הדף המנצנץ (עם הטקסטורה) בסילואט - מצאתי שיותר קל לחתוך אותו אם הוא עם הפנים (הצד הזהב) למטה לדף הדביק.
  3. השתמשתי בהגדרות של הסילואט עבור ה- HTV שלהם (יש להם חלק וFLOCK שמתאים למנצנץ).
  4. שני סוגי הדפים מתגהצים בקלות לבגד (כל מי שניסתה להעביר את ה- HTV המקורי של סילואט יודעת שלפעמים זה לא כזה קל לגהץ את הויניל לבגד - אז כל הכבוד לגורי לינרו שעשו דפים שלא צריך להאבק בהם כדי שישארו על הדף...)
  5. הנה מאוד קשה לחתוך את שני הדפים עם פאנצים, למרות שעשיתי מה שרשום בהוראות ושמתי את הדף בין שני דפים אחרים (ניסיתי גם ניר מדפסת וגם קארדסטוק) - השגתי תוצאות סבירות עם פאנצים פשוטים כמו הכוכב, הפרפר והלב, אבל לא עם פאנצים יותר מסובכים.
  6. איך הם שורדים כביסה? בשבילכן עשיתי כביסה רגילה (לא עדינה) ואחר כך העברתי סיבוב במייבש, כלומר - הכי אגרסיבי שאפשר... (טוב, זה לא היה באמת בשביל הפוסט, בדרך כלל אני מכבסת בגדים שאני מגהצת עליהם ויניל בכביסה עדינה ותולה בחוץ, אבל המכנסיים האלו בטעות נכנסו לכביסה הרגילה, אז כבר אמרתי לעצמי שנבדוק מה קורה אם הם יעברו גם את הייבוש)
  • הדף המנצנץ שורד מעולה! שום סימן בלאי
  • הדף המטאלי החלק שרד פחות טוב, אחרי הכביסה הוא נראה קצת משופשף. המייבש לא פגע בו.
  • שניהם נשארו דבוקים בחוזקה בלי קצוות רופפים.
  • בתמונה למטה אפשר לראות: הלב הגדול הוא הדף המטאלי, והלב הקטן הוא הדף המנצנץ.
  • לבת שלי בת ה- 6 הבלאי לא מפריע בכלל והיא עדיין חורשת על המכנסיים האלו... מי יכול לעמוד בפני כל כך הרבה זהב???





אני ממש שמחה שיש בארץ עכשיו דפים כאלה זמינים לעבודה מיידית ובטוחה שאני עוד ארכוש משני הסוגים לעבודה על בדים.
ורק הערה אחרונה לסיום: הגודל של הדפים די קטן (A5), אז אם אתם צריכים פרוייקט גדול, כדאי לחשוב על הזמנת HTV בגליל

1 comment:

  1. תודה!! גם אני מחכה לרגע שבו יתפנה לי קצת זמן (?? על מי אני עובדת..) - קניתי, אך טרם הספיקותי..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).