Wednesday, January 14, 2015

איך להכין מסגרת לתגית - הדרכה



היום עבדתי על פרוייקט נחמד לט"ו בשבט (עדיין לא גמור), ובמהלכו הכנתי תגית עם חותמת טו בשבט שמח (נכון  מקסימה?? היא מקסם שימושי). התגית היא מהפאנץ 3'' - תג עם פינות

אבל משהו היה חסר לי, התגית נראתה לי לבנה מדי היה חסר לי משהו שימסגר אותה, והחלטתי להכין מסגרת לתגית



 מאחר ואני רואה שיש עכשיו באזז סביב הפאנצים האלו החלטתי להכין הדרכה מפורטת על איך להכין את המסגרת






בואו נתחיל:

החומרים הדרושים: פאנץ, מספריים, דבק עכבר (או דבק נוזלי, מה שיותר נוח לכם), תגית אחת לבנה ושתי תגיות שחורות (למסגרת).






נחתוך עם המספריים את התגיות השחורות כמו בדוגמא.




ככה התגיות יראו אחרי שנחתוך אותן





נתחיל בהרכבה.
נתחיל מארבעת החתיכות הגדולות ונחבר אותן  מאחורי התגית



זה יראה כך מקדימה





אחר כך ניקח את ארבעת המשולשים הקטנים ונדביק על החורים שנוצרו בין ארבעת החלקים הקודמים.

כך זה יראה מאחור






שימו לב שיכול להיות שהיו לכם "שפיצים" שיוצאים קצת מהצדדים (סימנתי בתמונה למטה). אותם יש לחתוך עם  מספריים. הם לא דרושים. מה שחשוב הוא שיהיו לכם הקצוות שיסגרו את החורים במסגרת.






וזהו! סיימתם ויש לכם תגית מקסימה עם מסגרת.





אשמח לשמוע תגובות.

רוצים עוד הדרכות??

5 comments:

  1. איזה יופי!! רעיון נהדר.. תודה רבה!

    ReplyDelete
  2. יופי של רעיון. תודה על השיתוף.

    ReplyDelete
  3. !מקסים
    !רעיון נפלא - תודה על ההדרכה

    ReplyDelete
  4. נהדר! יופי של רעיון ותודה על ההדרכה

    ReplyDelete
  5. Original, creative and very useful! TFS!

    Hugs,
    Alexandra

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).