Monday, July 6, 2015

3D Embossing Folders by W R Memory Keepers - פינת המוצר המגניב

מדי פעם יש לי רגע כזה שאני משוטטת ברחבי הבלוגים ואני רואה מוצר חדש שלא הכרתי קודם, שממש בא לי אותו והוא ממש חדשני וגאוני. 

מיד אני מכניסה אותו לרשימת ה- Wish List שלי בפינטרסט (שמשום מה רק גדלה כל הזמן ולא קטנה... תקלה חמורה...)
ואז בא לי נורא לספר על זה למישהו אבל מה לעשות שבסביבתי הקרובה אין אף אחד שעושה כרטיסים....

אז החלטתי מדי פעם לפרסם בבלוג שלי רשומה שתתויג כ"פינת המוצר המגניב".

והפעם אני שמחה להציג את ה- 3D Embossing folders מתוצרת We R Memory Keepers.
זה באמת מוצר מדליק שעוד לא ראיתי כמוהו. עובדים איתו בקאטלבאג או הביג שוט כמו כל תבנית הבלטה, אבל התוצאה היא משהו מיוחד. כרגע יש להם 12 דגמים. הדגמים שאני חושקת בהם במיוחד הם המשולשים והמספרים.

בנוסף הם ברוחב ובאורך 6'' כך שהם מתאימים לכל כרטיס גם לאורך וגם לרוחב שזה נפלא. בכלל אני הפסקתי לקנות את התבניות הבלטה שהן קטנות מ- 6*6 כי גיליתי שזה הרבה פחות מגביל.





אשמח לשמוע מה דעתכם ומה דעתכם על פינת המוצר המגניב.




1 comment:

  1. נהדר.. בהחלט ישר לרשימת המשאלות שלי..
    בדיוק התחלתי לא מזמן פינה בבלוג של הרכישה המוצלחת.. בהחלט מתחברת :)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).