Tuesday, May 17, 2011

Cashback או בשמו העברי: החזר כספי...

כמו שכבר רמזתי בעבר, אמנם בתחום הסקראפ אני חדשה, אבל בתחום הקניות אני אלופה. ואחרי כמה שנות "חינוך" בארה"ב בנושא - התמחיתי בנושא של למצוא קופונים ודרכים לחסוך בקניות ברשת (אח, הצניעות...).

אז היום אני שמחה להציג לפניכם דרך נחמדה לאלו שעושים קניות ב- JOANN, איביי, אמזון ועלי אקספרס (ובעוד חנויות) דרך הרשת לקבל חלק מהכסף שביזבזתם חזרה במתנה לחשבון ה- PayPal שלכם.
באנגלית זה נקרא Cash Back - בעברית אין לזה מקבילה...

יש כמה אתרים שאפשר לעבור דרכם. כל אחד יכול לבדוק לפי החנויות שהוא קונה מהם בתכיפות.

יש שני אתרים עיקריים שאני מכירה ועובדת איתם באופן אישי (יש עוד כמה, אבל על אלו שעדיין לא קיבלתי מהם כסף בפועל אני לא ממליצה)

Ebates   - עובד מצויין גם עם חשבונות של ישראלים. וגם עובד עם ebay, aliexpress, amazon. עובד עם כל החנויות הגדולות. כרגע זה האתר העיקרי שאני עוברת דרכו.

Extrabux - בזמנו זה היה האתר היחיד שעובד עם Aliexpress אז פתחתי שם חשבון, מאז שebates עובד עם aliexpress אני פחות עוברת דרכו. כדאי להשוות את ההחזרים של האתרים שאתם קונים דרכם, ולהחליט איזה אתר עדיף לכם.

העקרונות של כל המקומות הם זהים:
  1. ההרשמה לאתרים היא בחינם
  2. על כל קניה שלכם באתר שהם עובדים איתו, הם נותנים לכם חזרה חלק מהכסף (על פי אחוז שהם מפרסמים, לדוגמא ב JOANN אתם תקבלו חזרה 4% מהקניה).
  3. כאשר אתם מוכנים לקנות, אתם נכנסים קודם לאתר של חברת הקאשבאק (ebates והאחרים) ומשם נכנסים לקישור של החנות, אחרי המעבר הזה, אתם ממשיכים רגיל בתוך האתר השני.
  4. לאתר של הקאשבאק אין את הפרטים של כרטיס האשראי שלכם.
  5. אחרי שאתם רוכשים בחנות הרגילה (דרך המערכת המאובטחת של החנות שבה אתם קונים, אין קשר לאתר של הקאשבאק) הקניה נרשמת לכם ואחרי כמה חודשים (בכל אתר מדובר על זמן אחר) הם מפקידים את הסכום על פי האחוז שבו הם מחזירים לחשבון ה- PayPal שלכם.
הנה תמונה לדוגמא של כמה חנויות שהם עובדים איתם (יש עוד מאות, פשוט צריך להכנס ולראות איפה אתם ממילא רוכשים). אפילו רכישות מ- EBAY מזכות אתכם במשהו



כמה דגשים:
  1. צריך לזכור לפני שקונים, להכנס לאתר שרוצים לקנות ממנו דרך האתר של הקאשבאק. אפשר להוסיף לינק מהיר לדפדפן כדי לחסוך את השלב הזה.
  2. למטרות גילוי נאות: יש פה גם עניין של אחוזים על רשת חברתית. אם אתם נרשמים דרך הלינק שלי (ותודה רבה אם כן) אז אני מקבלת בונוס על הפניית חברים
  3. תמיד כדאי לעשות בדיקה ולראות אם יש אתרים אחרים שלא רשומים דרך אתר הקאשבאק שבהם המחירים יותר זולים (גם עם ה- CashBack), אבל אם אתם בכל מקרה החלטתם לקנות בחנות שעובדת עם אחד האתרים המוזכרים למעלה (כמו שקרה לי עם JOANN ואת The Children's Place אני כבר שנים אוהבת וקונה דרכם בגדים לילדים) אז תמיד כדאי להכנס דרכם. זה כסף מתנה על כסף שבכל מקרה הייתם מבזבזים.

אני כבר קיבלתי מעל 50$ על קניות שעשיתי בעבר וזאת הרגשה סבבה לקבל קצת כסף חזרה :-)

אשמח לשמוע תגובות ואם יש שאלות אשמח לענות. אם מישהו צריך עזרה בהרשמה - אשמח גם לעזור.


ביי, אפרת.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).