Monday, June 27, 2011

הרכישות האחרונות שלי וטיפים לקניות בארה"ב

הבטחתי פוסט על קניות בארה"ב וזה מה שתקבלו כאן :-)

אז קודם כל - לפני הכל - המון תודה לחנה חברתי היקרה שגם שמרה את כל הקניות ששלחתי לה במהלך החודשים האחרונים הביתה וגם "סבלה" במהלך הביקורים (החוזרים) ב- JOANN וב- Michael's במשך כמה שעות, במקום הקפה שהבטחתי לה שנלך לשתות.

אבל מה אני יכולה לעשות, היה ממש כיף ולא היה לי הרבה זמן פנוי :-)

קודם כל, העושר של החנויות פשוט מדהים, יש כל כך הרבה דברים, והכל כל כך גדול.

הנה תמונה של כמה מעברים (לא הכל, רק כמה שתקלטו את הגודל), הלכתי בין המדפים שעות ורק הסתכלתי על מה שיש להם להציע.




ככה נראתה המיטה במלון שלי, אחרי יום הקניות הראשון (זה גם כולל את כל החבילות שהזמנתי מבעוד מועד אונליין וחיכו לי שהגעתי)

 הכי אני מאושרת מהחבר החדש שלי, מכשיר ה- CUTTLEBUG



והתבניות שקניתי עבורו


תודה שסבלתם אותי עד הלום, עכשיו לחלק שבטח יעניין גם אחרים :-)

מספר תובנות לגבי קניות בארה"ב:
  1. אם יש דברים שאתם יודעים שאתם מאוד רוצים, כדאי להזמין מראש באינטרנט, בחנויות אין הכל (לדוגמא אני מאוד אוהבת דפים של 6"*6" ואת זה בכלל לא היה בשום חנות, רק 12*12 ו 4.5*6, וגם מבחר הכפתורים לא היה מרשים).
  2. קופונים - עולם ומלואו שיחסוך לכם מלא מלא כסף (לא סתם שמתי את המילה מלא פעמיים).  יש לי כל כך הרבה מה להגיד בנושא שפתחתי חלק רק עבור זה.
  3. יש כמה חברות שאם אתם רוצים מוצרים שלהן, אתן חייבות להזמין באינטרנט, אין אותם בחנויות. שתיים מהן הן: Papertrey ink ו- !StampinUp - בטח יש עוד, אבל אני לא מכירה.
  4. כמובן, לא לשכוח להשוות הכל באמזון  - המחירים שם מצויינים ויש להם מספר מוצרים שנקראים "Add-on". המחיר שלהם מאוד מאוד נמוך אבל הם רק אפשריים לרכישה אם סך כל הקניה עולה על 25$ (ביננו - כאילו שזה בעיה להגיע ל- 25$...)
  5. כמובן לא להעיז לקנות שום דבר אונליין בלי להרשם לאחד מאתרי הקניות שנותנים החזר כספי (נותנים לכם כסף חינם, לא תקנו...???) - הסברים מלאים כאן
קופונים:

הדוגמאות שאני אתן הן של החניות של הסקראפ, אבל כל מה שכתבתי כאן תקף לגבי כל חנות שתקנו בה בארה"ב.
  1. כדאי להרשם לאתרים של החנויות מבעוד מועד לפני הנסיעה (כדאי לפחות חודש לפני) כדי לקבל את הקופונים במייל.
  2. שימו לב שהיום (בניגוד לעבר) החנויות מקפידות על מועד תפוגה, גם בג'ואן וגם במייקלס לא קיבלו קופונים שפג תוקפים.
  3. גם בג'ואן וגם במייקלס מקבלים קופונים אחד של השני - תנצלו את זה.
  4. שימו לב מה כתוב על הקופון. רוב הקופונים שאני מצאתי בביקור הזה היו 40% או 50% הנחה על מוצר אחד במחיר מלא (על מה שכבר בהנחה לא תוכלו להשתמש בהם) וקופון כולל של 20% הנחה על כל הקניה (גם מה שכבר במבצע).
  5. לפני שאתם מתחילות את הקניה, אל תתביישו ותשאלו מה מדיניות הקופונים שלהם. במייקלס למשל מרשים להשתמש בכל קניה רק בקופון אחד, אז במקרה שהיו לי 4 מוצרים שהתאימו לקופונים עשיתי 4 קניות (כלומר, העברתי את הכרטיס 4 פעמים) - לוקח עוד 2 דקות ושווה כמה דולרים (או עשרות דולרים - תלוי מה אתם קונים). הקופאיות מאוד רגילות לזה, הן לא יעשו לכן פרצוף.
  6. תשאלו גם מה מדיניות קבלת הקופונים של המתחרים -  במייקלס מקבלים רק את הקופונים של המוצר האחד של ג'ואן ולא את הקופון הכולל. בג'ואן מקבלים מה שרק תביאו להם, והם מוכנים להעביר עד 7 קופונים שלהם + 7 קופונים של המתחרים בקניה אחת.
  7. שימו לב למספר הסידורי של הקופונים - יש קופאיות שמקפידות על זה ויש כאלו שלא. אני הדפסתי כל קופון הרבה פעמים וניסיתי להשתמש בו בצורות שונות (פעם בג'ואן, פעם במייקלס). אם יש לכן זמן ללכת כמה פעמים לאותה חנות, אז ברור שאתן יכולות להשתמש באותו קופון בימים שונים וכו'. 
  8. בג'ואן אפשר להוריד את הקופונים לנייד ולהשתמש בו ככה, כדאי להשתמש בזה כי הם נותנים שם קופונים שאין להשיג בדרך אחרת - אבל שימו לב שבמייקלס לא יקבלו קופון אלקטרוני של ג'ואן, הם דורשים קופון פיזי (מודפס).
  9. בכלל תמיד תהיו נחמדות, ותפתחו בשיחה, לי זה עבד כמעט בכל פעם. הרבה פעמים יחליקו לכן שימוש בכמה קופונים עם אותו מספר סידורי בקניה אחת, או משהו דומה רק בגלל שאמרתן להן שאתן מישראל וכמה מגניב שיש להם חנות כל כך גדולה (טוב, גם אני נסעתי לטקסס, הם אוהבים שם יהודים, לא יודעת איך זה יהיה אם תסעו למקום שבו לא מתים עלינו...)
  10. אם עשיתם את הקניה כבר ורק אחרי זה (נגיד יום יומיים שלושה) מצאתם את הקופון, אל תתביישו לחזור לחנות ולבקש Price Adjustment - זה אומר שהם יתנו לכן החזר רטרואקטיבית על הקניה שכבר עשיתן. כמובן שזה משהו ששווה לעשות אם מצאתן קופון של 20% ועשיתן קניה ב- $100, כדי לחסוך דולר לא כדאי לבזבז את הזמן הזה.
  11. תנצלו את האינטרנט :-) - אני עשיתי חיפוש על קופונים (בנוסף על מה שקיבלתי במייל). גם אם תמצאו את אותם קופונים, הם יהיו עם מספר סידורי אחר - ואז זה כבר ברור לכן למה זה שווה. תחפשו בגוגל  printable coupons עם שם החנות ותמצאו אוצרות.
  12. ודבר אחרון בהחלט - אם הגעתן לחנות ויש לכן קניה גדולה ולא מצאתן קופונים, תלכו לCustomer Service תגידו שאתן תיירות ושאתן מתות על החנות ואין לכן אינטרנט ויש לכן קניה גדולה ותשאלו אם יש להם קופונים שאתן יכולות להשתמש בהן, ברוב המקרים הן יתנו לכן קופונים. ואם זה לא הולך איתם, תחזרו על הסיפור עם הקופאית. (ורק למקרה שאתן ספקניות, בחנות בגדים גדולה קיבלתי הנחה של 15% על קניה של $120 בצורה כזאת) - את הטיפ הזה קיבלתי מחנה חברתי שאומרת שכל האמריקאיות עושות את זה תמיד - אז אל תתביישו. ודבר אחרון בהחלט בקשר לסעיף הזה - אם הם אומרים לכם לעשות את הכרטיס אשראי שלהם כדי לקבל הנחה, תגידו שאתן לא אזרחיות ולא יכולות לעשות את הכרטיס ותעשו פרצוף עצוב...
 טוב, כבר מאוחר, ובאמת נגמר לי מה לכתוב.

אשמח לשמוע אם מאמר זה עזר למישהו, או שאלות.

עדכון קטן (28.6) - הנה קישור למאמר שמספר על קניות סקראפ באופן כללי, ומפרט איך מתחילים - מאת נתנאלה - שווה קריאה!

2 comments:

  1. פששש..לא שהייתי צריכה מישהו או משהו שיגרום לי לטוס שוב לארה"ב, אבל ללא ספק עשית את זה.נשמע שנהנית וללא ספק נראה שקנית דברים שווים.

    ReplyDelete
  2. תודה. כן, היה שווה ביותר.

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).