Monday, May 25, 2015

כרטיסים לבת מצווה

הבן שלי בן 12, מה שאומר שהשנה הוא הולך להמון (!) בנות מצווה. זאת שנה מאוד כיפית לילדים, כל שבוע כמעט יש להם מסיבה. כמובן שהוא לא מוכן ללכת עם ברכה קנויה (כמו שצריך...).

עד סוף השנה יש לנו עוד 7 מסיבות, וגם חברה בקשה ברכות, אז החלטתי לאתגר את עצמי ולהכין את כל 14 הברכות רק משאריות שהיו לי בקופסת השאריות ומכל מיני כרטיסונים שיש לי כבר המון זמן ולא היה לי מה לעשות איתם.

המון תמונות בהמשך... היה מאוד כיף להכין.


















בסוף התהליך, מסתבר שמה שבאמת היה מסובך, זה לא להכין את הכרטיסים, אלא לסדר את השולחן בסוף יום העבודה....


3 comments:

  1. איזה שפע! הכל מקסים ושמח

    ReplyDelete
  2. איזה יופי!! מזל טוב..

    ReplyDelete
  3. מהמם!!!! אני גם מתכננת לעשות מרתון שאריות ולהכין המון כרטיסי ברכה
    אהבתי במיוחד את השלישי מהסוף

    יפעת

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).