Thursday, March 1, 2018

דפים מוצלחים במיוחד לחיתוך בסילואט, קופסה ומשלוחי מנות

אני תמיד שמחה למצוא דפים חדשים שנחתכים מצויין בסילואט, ושרעות מהחנות רעותא פנתה אלי וביקשה שאבדוק איך הדפים חדשים שהיא מציעה בחנות נחתכים עם הסילואט כמובן שמיד הסכמתי. 

רעות שלחה לי חבילת דפים מדהימה, במשקל 250 ו- 350 גרם. הדפים עצמם עבים, חזקים ובצבעים נהדרים. חלקים מאט וחלקם עם גוון פנינתי.


דפים עבים כאלה אני בדרך כלל חותכת לקופסאות, והפעם בחרתי בעיצוב הזה מהחנות של סילואט. השתמשתי בדף חום 350 גרם. חתכתי עם סכין על מספר 8 - ועברתי על החיתוך פעמיים. יצא מושלם. תראו כמה נקי, ללא זנבות ושאריות.



אחר כך החלטתי לחתוך את הדף הורוד הפנינתי (שנראה קצת לבן, ועם מזיזים אותו באור רואים את ורוד - הגוון הפנינתי משגע!) למסכות. פה עבדתי עם סכין בגובה 4, וגם חתכתי פעמיים ליתר בטחון (בכל זאת 250 גרם).

תתעלמו מהנצנצים, הייתה פה התפרעות קלה בבית שלי עם הנושא של קישוט המסכות, השתמשנו בכל מיכל נצנצים אפשרי שמצאנו, אבל נהננו וזה מה שחשוב -  לא??


בסוף, החלטתי להעמיד את הדפים האלו במבחן האולטימטיבי, לחתוך איתם אותיות קטנות  ולראות איך החיתוך יוצא. כל מי שחתכה אי פעם אותיות או משהו קטן בסילואט עם דף עבה, יודעת איזה מבחן קשה זה....

וכמו שאתם רואים, הדפים האלה עושים גם את זה כמו גדולים.





והנה מה שיצא מחיתוך הקופסא. 


במסיכות השתמשתי כדי לקשט את משלוחי המנות של הילדים ובכרטיסים שפירסמתי בפוסט הזה


הקופסה של משלוח המנות תזכה לפוסט משל עצמה, יש למה לחכות....

תודה רעות! ופורים שמח לכולם.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).