Saturday, October 14, 2017

אלבום משפחתי מנויילן

יש סיבה שאני לא עושה הרבה אלבומים.. זה לוקח המון זמן!!

את הפרוייקט השווה של היום עשיתי במשך כמה ימים והסיבה היחידה שהצלחתי לסיים זה כי בעלי בחו"ל אז יכלתי להשתלט על החלק שלו במשרד ולהפוך את כל הבית לחדר יצירה אחד גדול. בהכנת האלבום היו מעורבים גם הרבה מחשבה וגם המון חומרים אבל בסוף יצא בדיוק כמו שרציתי.

לאחיין שלי מלאה שנה לפני כמה שבועות ורציתי להכין לו אלבום משפחה, שבכל עמוד יהיה בן משפחה שהוא יוכל לדפדף לבד. נושא הלבד הוא כמובן בעיה, כי אם האלבום מניר, אחרי חמש דקות האלבום יקרע ולא ישאר אלבום.

אז החלטתי שאני אניילן את הדפים וכך האלבום יהיה מספיק עמיד לילד בן שנה לדפדף לבד (או לעזור לאמא שלו לדפדף).

את האלבום בניתי מסטאק מ-ה-מ-ם של דודלבג (At the Zoo / Doodlebug), שאיך שראיתי אותו ידעתי שהאחיין שלי מקבל ממנו אלבום.

כל העמודים פחות או יותר אותו הדבר מבחינת המבנה והסגנון. תמונה אחת עם קישוט של חיה. העמודים עצמם צבעוניים ובנויים מהניירות של הסטאק. הכל עם מאטינג של חום או שחור, בהתאם לתמונה.

את האלבום כרכתי עם הסינץ, שהוא מכונה לכריכה.

לכל המוצרים שהשתמשתי בהם יש לינקים בסוף הפוסט.


על מנת לשמור על פרטיות המשפחה, את הפרצופים טשטשתי... בדיעבד הייתי צריכה לצלם את העמודים לפני הניילון, אבל בשלב שחשבתי על זה, זה כבר היה מאוחר מדי, אז תאלצו לסבול תמונות עם הרבה ברק....














ולסיום סיומת, תמונה אחת קבוצתית של כל האלבום



במה השתמשתי:


At the zoo

Paper Pad

Doodlebug

Buy from:
 

Mini Stickers

At the zoo

Doodlebug

Buy from:

Die-Cuts

At the zoo

Doodlebug

Buy from:
  

The Cinch binding machine

Buy from:

The Cinch Wire Clippers

Buy from:

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).