Tuesday, August 29, 2017

התגעגעתי אז חזרתי... כרטיסים לגיוס

הפסקה קלה של שלושה שבועות שבמהלכם הספקתי להיות בהונגריה מטעם העבודה, בכנרת בחופש עם המשפחה ובעוד ארועים משמחים. הכנתי מלא דברים אבל לא הספקתי לפרסם. אז היום הפסקה מכרטיסי שנה טובה לפרסום כרטיסים לגיוס.

החותמות הן מסט חותמות של For your country / Stampin Up (לא מצאתי באתר שלהם אז מקשרת לאיביי) והמשפטים מסט של סופרקיט / גיוס. תבנית החיתוך היא של MFT / Wonky stitched rectangle. החתמתי בדיו חום ואת הרקע עשיתי עם דיו דיסטרס.

תמונה קבוצתית של כל החמודים, ואחרי זה כל כרטיס יקבל את הכבוד הראוי לו.








האמת שסתם עפתי על עצמי והכנתי ארבעה כרטיסים בסט. אין לי כל כך הרבה מתגייסים בחיי כרגע. מישהו צריך כרטיס לגיוס???



1 comment:

  1. הכרטיסים משגעים.. החותמות כל כך יפות - ממש נראה אמיתי. ו.. היית בכנרת ולא הרמת טלפון??? חצופה.. יש לך מזל שאני אוהבת אותך!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).