Tuesday, July 4, 2017

כרטיסי שייקר עם פאוצ'ים מיוחדים - קלי קלות ומקסים!


מי שעוקבת באדיקות אחרי הבלוג שלי (גם לא באדיקות זה בסדר) יודעת שאני אוהבת כרטיסי שייקר. אהבה לא מוסברת....

ולכן, כש- MFT יצאו עם פאוצ'ים לשייקרים בצורת עיגול, הייתי חייבת לרכוש אותם. רכשתי ומאז הם יושבים במגירה ומחכים לראות אור יום. אבל לפני חודש MFT עשו זאת שוב ויצאו עם פאוצ'ים של לב וחותכן תואם. פה כבר לא עמדתי בהתרגשות. מיד רכשתי גם אותם ומיד התיישבתי והכנתי שני כרטיסים. אחד עם הפאוץ' של הלב ואחד עם העיגול.

היתרון של הפאוצים האלה, שלא צריך להגביה שום דבר, לא לעבוד עם דבק דו צדדי נפוח. פשוט לעשות חור בגודל המתאים ולמלא.

הכרטיס הראשון הוא כרטיס לחתונה.


והכרטיס השני כרטיס לתינוק. את הרעשן חתכתי בסילואט. קוטר העיגול הוא 2''.


הנה שני תקריבים של הפאוצ'ים שתבינו איך הם נראים. ממש מוצלח.



הנה תקריב לפאוצ'ים, כדי שתראו איך זה נראה.





במה השתמשתי:

  
 
MFT Heart Shaker 
Window & Frame Die
Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]
 
MFT Shaker Pouch
Heart
Buy From:
[Amazon]
[Simon Says Stamp]

Love die
Pink and Main

Buy from:
[Amazon]
[Simon Says Stamp

Queen & Company
DIAMONDS Topping
Set
Buy from:
[Simon Says Stamp]
[Blitsy]
[Amazon
 
MFT Shaker Pouch
Circle
Buy From:
[Amazon]
[Blitsy]
[Simon Says Stamp]

קול ששון וקול שמחה
הבית של יעלי
Buy from:
[רעותא

Wonky Stitched Rectangle STAX Dies
Buy From:
[Simon Says Stamp

 Tiny Hearts Brights Paper Pack
MFT
Buy From:
[Amazon]
[Simon Says Stamp] 

1 comment:

  1. כרגיל איתך.. מוסיפה לי דברים לרשימת הרכישות :) מקסים! ונראה באמת קל!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).