Monday, May 8, 2017

מפגש יצירה, מיני אלבום ומתנה קטנה

זאת הולכת להיות רשומה יחסית ארוכה... אז תתרווחו לכם בנחת..

בשבוע שעבר נפגשתי עם כמה יוצרות נהדרת אצל רעות בסטודיו למפגש חברות, נשנושים ויצירה. במהלכו נגה הנפלאה (מהבלוג העוד יותר נפלא גברת פם) העבירה לנו סדנת מיני אלבום.

כמו שכל מי שעוקב אחרי הבלוג שלי יודע, אני לא עושה מיני אלבומים כמעט בכלל אז זה היה מעט מאתגר בשבילי, בחירת הדפים, הצבעים והקישוטים לא הייתה טריוויאלית.

לקח לי כמה ימים טובים שבמהלכם השולחן שלי נראה כמו באמצע סופת טורנדו אימתנית, אבל אני חושבת שעמדתי במשימה בכבוד. את המיני הכנתי לאחיין המתוק שלי, שרק התמונות שלו משדרגות את האלבום פלאים במתיקות.

הכנתי את האלבום עם הדפים של קרן דניס BABY BOY (הם כבר לא קיימים לרכישה באתר שלה, אבל יש אחרים יפים) ועם הקישוטים של K&Company Baby Boy Diecuts ומדבקות המילים בעברית של יעל יניב.
פעם ראשונה שהכנתי אלבום שנסגר עם מגנטים - כיף גדול (תודה לג'ודי המקסימה שלימדה אותי פטנט מעולה להדביק את המגנטים בצורה ישרה).

במסגרת בטיחות ברשת, טישטשתי את תמונות הפנים, את תצטרכו להאמין לי שאני אומרת לכם שהילד הזה הוא מתיקות אחת גדולה....











במפגש עצמו הכנתי משהו קטן לכל אחת מהמשתתפות. הכנתי תיק קטן בעזרת הסילואט (קובץ מהאתר של Birds Cards), קישטתי אותו בפרחים, מעטפה מעשה ידי עם חיתוכי ויניל, דף נקודות דביקות, תגית, וחטיף סניקרס בשביל הטעם...



ותודה למיכל מאירי המקסימה (מהבלוג השווה ניירות עם ערך) על הארגון.

זהו, גם מלא תמונות, גם סיפור וגם קישורים למלא בלוגים שווים אחרים אם אתם לא מכירים (ובטוח שכן, בכל זאת מדובר פה על כמה מהסלביות של תחום הסקראפ בארץ...)

2 comments:

  1. אפרת היקרה! תענוג וכבוד גדול היה לי לפגוש את הפנים מאחטרי הבלוג הנהדר הזה! מודה ומתוודה שאני מקנאה בך על כל סלי הקניות והמוצרים הנפלאים שבהם את משתמשת. לוקחת על עצמי את ה"אשמה" למיני.. הוא יצא יפיפה ובטוחה שהמטושטשות לגמרי מתוקות! מקווה שנפגש שוב! ❤

    ReplyDelete
  2. המיני מקסים אפרת. וכמו נגה ירוקה מקנאה. ומחכה לפגישה הבאה (:

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).