Friday, May 5, 2017

התעלפתי... תיכף אשוב (חותמות וחותכנים לראש השנה...)

אתמול הייתי במפגש יצירה וסדנה של יצירת אלבום (מדהים! מקסים! היה כיף, אבל על הסדנה אכתוב שאסיים את האלבום עם תמונות) ובמפגש סיפרתי לבנות על חותמות מדהימות חדשות שראיתי באינטרנרט ואני מתכננת לרכוש לקראת ראש השנה וכמובן שאני רוצה לחלוק גם עם כל שאר קוראי הבלוג שלי.

אז בלי להכביר מילים הנה החותמות


 BUSY BEES stamp set BUILD A BEE stamp set



כמה שהן חמודות, אהבתי ממש. לחיצה על החותמות תביא אתכם לאתר שלהם עם דוגמאות. לכל חותמת יש גם חותכן מתאים שזה בכלל שוס.

וגם יש להם כמה חותכנים מדליקים (ללא חותמות) שמתאימים לראש השנה.


 HEXAGON BUNCHES BEE HIVE CARD


אהבתם גם?
אשמח לשמוע.




2 comments:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).