Saturday, February 6, 2016

The golden collection



אזהרה: המון המון  תמונות :-)

היום יש לי פוסט מיוחד. כמה דברים אפשר להכין מסטאק אחד של דפים? לפני כמה זמן קניתי סטאק מקסים מנתנאלה. סטאק גלאם - זה סטאק של 12 ניירות קארדסטוק. 6 עיצובים, כל אחד שני דפים.

לאחר הכנת המתנה החורפית לחברה, התחשק לי להכין עוד כמה כיסויים לקופסאות נייר טואלט, אז הכנתי 5 כיסויים (בתמונה מתחת אפשר לראות ארבעה מהם).

Caution: Lots of pictures:-)

Today, I have a special project. How many things you can make from one stack of papers? some time ago I bought the Glam stack by Netanella. It has 12 cardstocks. 6 designs, each design has 2 papers.

After making the wintry present for my friend, I really wanted to make a for tissue paper boxes covers, so I made 5 more of them (you can see 4 of them in the picture below).


ואז..נשארו לי המון שאריות.. והיה לי חבל לבזבז אותם... אז עטפתי כמה קופסאות של שימורים כדי להכין סט מתנות למשרד.

And then, I had so much left over from the pages, so I decided to cover some cans to make an office gift set.


הנה הקופסא החמישית עם הקופסאות התואמות שלה.

Here is the 5th tissue box with it's matching cans.


ואז... נשארו לי עדיין מלא שאריות... אז הכנתי כרטיסים... המון...

And, I still had so much scraps left overs, so I made a few cards - a lot....











כדי לתת את הכרטיסים הכנתי שתי קופסאת (מהדוגמא האחרונה ששמרתי למטרה הזאת). את הקופסה הכנתי עם הסילואט.

To give the cards, I made two card boxes, they were made from the last design I saved for this purpose. I made the box with the Silhouette.




ובסוף נשארו לי המון שאריות קטנות אז חתכתי אותם לפסים ברוחב חצי אינץ והכנתי שלושה פנלים. ומהם גם הכנתי כרטיסים.

And after all that, I still had lots of little scraps, so I cut them down to 1/2 inch strips and made 3 panels. And I made cards from them as well.



ובסוף, נשארו לי עוד המון שאריות :-)

And I still have lots of left over scraps.


אז מה היה לנו:
5 קופסאות לנייר טואלט
2 קופסאות כרטיסים
7 קופסאות שימורים
12 כרטיסים

הספק נאה מסטאק אחד של 12 דפים.. לא?

So, from one cardstock stack I managed to make:
5 tissue box covers
2 card boxes
7 cans covers
12 cards

Nice!! isn't it??

4 comments:

  1. Wow!!!! איזה שלל מטורף. מדהים מה שהצלחת לעשות עם צבע זהב (: הקופסאות טישו מהממות. וכרטיסי הברכה משגעים. מאוד אהבתי את אלה של שאריות הפסים. הכל מהמם.

    ReplyDelete
  2. אכן מגניב כמה דברים אפשר לעשות מסטאק אחד של נייר. הכול כזה מגוון ויפה! אוהבת את הכול.

    ReplyDelete
  3. וואו! איזה הספק! וכמה הכל יפה! לא יודעת בכלל מאיפה להתחיל... מ ש ג ע !

    ReplyDelete
  4. יואו! אפרת!! זה נהדר! כל כך הרבה תוצרים יפים! ורעיון נהדר - לנצל סטאק שלם! (אולי אנסה את זה גם??) אוהבת את כל התוצרים שלך!!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).