Thursday, February 11, 2016

Glitter heart card


הכרטיס היום יצא כל כך נצנצי בטעות, אבל לפעמים טעויות משתלמות כי לדעתי יצא ליגה.

התחלתי בחיתוך של דף מסיכה (או כך חשבתי) בצורה של לב בביג שוט. את החלק שנשאר אחרי שהוצאתי את הלב הדבקתי על כרטיס לבן, ואת המרכז צבעתי עם דיו דיסטרסט בשני גוונים של ורוד. אחר כך החתמתי את העלים באדום חזק על מנת שיראו את ההחתמה היטב.

בשלב הזה, רציתי להוריד את דף המסיכה, אבל אז גיליתי שבמקום בדף מסיכה השתמשתי בדף דביק דו צדדי, כך שכאשר קילפתי את הניר, נשארה לי שכבת דבק מסביב ללב. חשבתי שניה ומיד החלטתי שמה יותר טוב מנצנצים?

כיסיתי את הדבק בנצנצים, עברתי עליהם עם היד היטב היטב שידבקו ולא יתפזרו לכל עבר. מכיוון שהשתמשתי בנצנצים מאוד מאוד דקים הם נדבקו ונשארו שם.





אחר כך הייתי צריכה למצוא פתרון לברכה, בהתחלה תיכננתי להחתים ברכה חצי על הלב וחצי על הכרטיס, אבל אי אפשר להחתים על נצנצים. ואז נזכרתי שיש לי אותיות מקסימות עם ברכות שמתאימות בדיוק לחתונה, אבל הן היו בצבע צהוב, אז צבעתי אותן בשרפי שחור, חיכיתי שניה שיתייבשו והדבקתי על הכרטיס. עברתי עליהן עם דבק גלוסי אקסנט כדי לתת להן ברק.




ולסיום, הנה תקריב לאותיות המבריקות (ככה דבק הגלוסי אקסנט מתייבש וזה מקסים) ולנצנצים מסביב ללב


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).