Wednesday, February 3, 2016

Congrats gold on black card

היום כרטיס פשוט עם סט חותמות מקסים ונהדר חדש שקיבלתי רק השבוע Altenew PEONY BOUQUET
הכיתוב הוא מסט חותמות מקסים של חברת Hero Arts. כבר הכנתי מספר כרטיסים עם החותמות החדשות ואראה אותם בימים הקרובים.

Today I am showing a simple card with a new and marvelous new stamp set I got this week Altenew PEONY BOUQUET. The greeting is from a great stamp set by Hero Arts. I already made a few cards with this stamp set and I will show them in the coming days.

החתמתי עם דיו דביק שקוף ואח"כ השתמשתי באבקת אמבוסינג בצבע זהב וחיממתי לקבלת המראה המבריק. קשה לצלם צבע זהב, אבל יחסית הצלחתי.

I stamped with versamark ink and them heat embossed with gold embossing. I it hard to photograph gold color, but I think I did an OK job.

הבעיה העיקרית שלי עם הכרטיס הזה היא שהוא שחור, אני לא בטוחה שזה מתאים לתת כרטיס שחור לאנשים חוגגים... מקסימום ישאר בקופסת הכרטיסים לעולמים...

My main problem with this card is that it is black and I am not sure it's suitable to give black card to someone who is celebrating. Well... worst case scenario, it will stay in my card box forever....



No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).