Thursday, January 28, 2016

Happy Birthday - quick cards


שיש 3 ילדים יש הרבה ימי הולדת ללכת אליהם והילדים שלי כבר לא מוכנים לכתוב סתם ברכה על פוסט-איט. הם רוצים "ברכה אמיתית" :-)

בשבוע שעבר היה לי קצת זמן אז הכנתי כמה סטים של כרטיסים קטנים וזריזים. זה הסט הראשון. השתמשתי במדבקות שקניתי מזמן מזמן של מרתה סיוטארט. קל מאוד להכין כרטיסים עם מדבקות...

את הרקע של הכרטיסים הכנתי עם חותכן שאני מאוד אוהבת ודיו דיסטרס.

חצי שעה והיו לי ארבעה כרטיסים מוכנים לארבע ימי ההולדת הבאים של הילדים.

When you have 3 kids, you have many birthdays to go to and my kids don't like to write their greeting on a post-it, they want a "real greeting card" :-)

Last week I had some time so I made a few sets of little quick cards. This is the first set. I used stickers I bought long ago, it's so easy to make cards when the main image is already ready.

The image I made with an avery elle die cut I love and distress inks.

It took me 1/2 hour and I had 4 cards ready for the next 4 birthdays.




1 comment:

  1. זה נהדר! אצלך הכל נראה יפה ופשוט כל כך..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).