Sunday, November 1, 2015

Distress ink multi colored background


כשראיתי את הכרטיסים האלו, ידעתי שאני חייבת לנסות את השיטה להכנת הרקע. לשמחתי, יש וידאו שמראה בדיוק איך זה נעשה. ואני החלטתי לעשות רקע עם צבעי הקשת.

When I saw these cards, I knew I wanted to try the beautiful background. Luckily, the lady who made the cards, created a video showing how to do it. I decided to go with a rainbow background.

כדי להכין את הרקע, יש להשתמש בהרבה צבעי דיסטרס. אני מאוד אוהבת איך שהרקע יצא. כל כך צבעוני ושמח.

It involves many distress inks, which I love, and some serious blending. Love how colorful this picture is.



כדי לסיים את הכרטיס החתמתי על הרקע (אחרי שבדקתי שהוא יבש) עם דיו שחור ועליו פיזרתי אבקת אמבוסינג שקופה. וזהו! בגלל שהרקע כל כך צבעוני ויפה אני לא חושבת שצריך עוד משהו.

To finish the card, I embossed a stamp with black ink and clear embossing powder. The background is so beautiful, I really didn't feel like I need to add anything else.



This card is participating in the "Everything goes" challenge by Simon Says Stamp


2 comments:

  1. Love the rainbow back ground. I have a thing with rainbows, too!!!

    ReplyDelete
  2. וואו.. משגע! נראה לי המון עבודה :)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).