Thursday, July 9, 2015

Musical Card

שני הבנים הגדולים שלי מנגנים בכלי נגינה (חצוצרה וטרומבון) דרך תוכנית מוזיקה בבית הספר (הנפלא) שלהם. בסוף השנה קניתי מתנה למורים שלהם ולמרכזת ולמנהל המוזיקלי. כמובן שנדרש כרטיס מוזיקלי. שקניתי את החותכן של התוים היה לי בראש הכרטיס הזה...

Both of my sons are playing an instrument (trumpet and trombone) in a music program they have at their (very wonderful) school and at the end of the year I bought a gift to their teachers and program manger and director. Of course I had to do a musical themed card. When I bought the notes die I had this card in mind....




3 comments:

  1. איזה יופי של כרטיס! חותכן נהדר!

    ReplyDelete
  2. אפרת זה מקסים!!! אני מאוד אוהבת את התווים, תבנית חיתוך שווה!!! הקווים המתוחים שמתחת לתווים - ממה הם עשויים?

    ReplyDelete
    Replies
    1. הקוים מצוירים ידנית עם שארפי אדום וסרגל, הכי פשוט שיש

      Delete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).