Saturday, July 11, 2015

Kids Information Wall Decoration

לפני שנתיים (או קצת פחות) הכנתי לכל אחד מהילדים שלי תמונות לקיר עם הנעליים הראשונות שלהם, השם שלהם ומידע אישי כמו תאריך לידה, מקום, משקל וכו'. 

הבת של בן דוד של בעלי  (שהם גם שכנים וחברים מאוד טובים) ביקשה כזה בדיוק ליום ההולדת שלה גם. היא בת 11 ולכן היא עזרה לי להכין. היא בחרה את הצבע ומיקמה את הכפתורים.


אלו שתי מסגרות רגילות מאיקאה שצבעתי בצבע ספרי של MTH ואחר כך ריססתי עם ספרי נצנצים. יצא ממש מדהים. הספרי הזה מצויין, שכבה אחת או שתיים מספיקות לכיסוי מושלם והצבע לא מתקלף בכלל.

את הטקסט כתבתי בPOWER POINT ובחרתי את הצבעים באמצעות אתר שמאפשר התאמת צבעים. הכנסתי את המספר של הצבע ספרי וכך בחרתי צבעים תואמים.

האות ג הגדולה נחתכה על ידי הסילואט והמסגרת מסביב צוירה על ידי עט הסקטץ של הסילואט. פשוט וקל!


תקריב לנצנצים. זה כל כך מוסיף (במיוחד שזה בנות).

עכשיו אחותה הקטנה ביקשה גם :-)


1 comment:

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).