Sunday, May 10, 2015

כרטיס פרפרים והסברים על טושי הקמיליון

היום בסרטון אני מדגימה ומסבירה על טושי הקמליון Chameleon Pens. אלו טושים עם מיכלית של אלכוהול שמדלל את הצבע ומאפשר לצבוע בסקלת גוונים עם אותו טוש.



בסרטון הדגמתי איך אני צובעת את הפרפרים והראתי את הכרטיס הזה:


תראו כמה יפים ומנצנצים הפרפרים. אני מתה על טוש הגליטר.



מוצרים:
(הקישורים הם לחנויות שונות. AMZ זה לאמזון ו- SSS זה ל Simon Says Stamp ו- נתנאלה זה אצל netanella.com)





הכרטיס משתתף באתגרים:
1. CAS at A Blog Named Hero
2. נקי ופשוט ב- SCRAPPY HANDS

3 comments:

  1. Such a beautiful card!! Love the background and the colorful butterflies!!

    ReplyDelete
  2. תודה! כרטיס יפהפה.. הסבר מצויין..

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).