Thursday, March 5, 2015

משלוח מנות

השנה החלטנו כמה חברות להחליף משלוחי מנות נשים. עשינו הגרלה וכל אחת הכינה משלוח לחברה אחרת.
לא היו חוקים למעט סכום שאסור היה לעבור אותו (מאוד נמוך...)

הלכתי לחפש משהו בלי רעיון, ומצאתי מגש וסט כוסות תואמים ב- 30 ש"ח. כל כך התלהבתי מהמגש - הייתי חייבת לקנות אותו (היה אחד אחרון אחרת הייתי קונה גם אחד לעצמי).


דבר ראשון הכנתי תחתיות לכוסות. השתמשתי בנייר מסטאק מקסים שאני אוהבת במיוחד Floral Pavilion / First Edition. השתמשתי בתחתיות קרטון פשוטות, הדבקתי את הנייר עם ג'ל מדיום וגם מרחתי בנדיבות מעל כדי להפוך את זה לחסין למים (לא לשטיפה, אבל כוס רטובה זה יחזיק בלי בעיה)

הנה תקריב לתחתיות


הדבר הבא שמצאתי היו נרות תכלכלים מקסימים ב- 10 ש"ח. שדרגתי אותם עם נייר טישו שהחתמתי עליו ואז העברתי לנר עם אקדח חום. טכניקה חדשה עבורי. היה קל ויצא מדהים לדעתי.
הנרות במקור היו חלקים בלי ציורים ותראו איזה הבדל:


השתמשתי בחותמות של Henna Elements / Altenew (נר ימני) ובנייר טישו של טים הולץ (נר שמאלי)



כמובן שאני לא יכולה להביא משהו בלי כרטיסי ברכה, אז הכנתי סט של כרטיסים קטנים עם מעטפות תואמות.
השתמשתי בסט חותמות Penelope's Blossoms / Lawn Fawn ואת הכרטיסים חתכתי עם חותכן של Simon Says Stamp


שימו לב כמה הכרטיס מנצנץ, השתמשתי בדיו זהב. וגם שימו לב לגימור המקוקו של הכרטיס, זה בא מהחותכן - מדליק.


ארזתי הכל יפה עם נשיקות ושני קליק (בכל כוס משהו טעים), תגית פורים שמח וזהו! 


עמדתי בתקציב ויצא חמוד מאוד.

2 comments:

  1. משלוח נהדר! הכל כל כך יפה.. ונתת לי המון רעיונות. דיו הזהב אצלך נראה נהדר! תודה! מיכליקה

    ReplyDelete
  2. !משלוח משגע
    איזה קסם יצירתי הכנת בנרות, התחתיות מדליקות והכרטיסים קסומים
    !!!רעיונות מקסימים ומשלוח מוצלח ויפהפה

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).