Tuesday, January 6, 2015

שדרוג פני הספריה




הספריה בקיבוץ שלנו עברה דירה והבטחתי לספרנית שאני אדאג לשלט על הדלת.

את הכיתוב חתכתי מויניל שחור עם הסילואט. הדלת לא חלקה אז היה די קשה להדביק עליה את הכיתוב והיא גם חיצונית, אז אני מקווה שהכיתוב ישרוד את הסערה שאמורה להגיע הלילה... מקסימום נחתוך שוב :-)



הנה תקריב לחיתוך.


חדי העין בטח שמו לב בתמונה הראשונה לשלט "פתוח" שתלוי על הידית. את השלט הכנתי מקרטון שעליו הדבקתי נייר מדוגם. את החור חוררתי עם הפאנץ עיגול של EK Success. אני מאוד אוהבת את החוזק של הפאנצים שלהם, אמנם הייתי צריכה להפעיל כח כדי לחורר את הקרטון, אבל זה עבד נהדר. הדבר השני שאני אוהבת בפאנץ הזה הוא שהוא נסגר שטוח אז קל לאכסן אותו.


 ולא עצרתי כאן, הכנתי גם שלושה חיתוכים של ילדים קוראים לתלות על הקיר. כדי שהילדים לא יראו כאילו הם עפים באוויר מיסגרתי את התמונות עם וואשי טייפ ביד חופשית. הספרנית היתה מאוד מרוצה מהתוצאה (וגם אני....).



תקריב לתמונות.



זהו להפעם. מקווה שאתם במקום חמים ויבש.




2 comments:

  1. מקסים! מקסים! מקסים! השלט בכלל נראה כאילו שהכנת אותו על פרספקס שקוף... והתמונות של הילדים נפלאות גם הן. אני חושבת שמגיע לך מנוי כבוד לכל החיים בספרייה הזו!

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).