Saturday, December 6, 2014

Happy Birthday Card


כרטיס שמח ואביבי (למרות שחורף...)

הבסיס של הכרטיס הוא חותמת של הירו ארטס "Flower Bursts Pattern" מוחתמת עם דיו שקוף Versamark ועליו אבקת אמבוסינג לבנה. קצת דיו דיסטרס בצבעי קיץ והבסיס מוכן.



התגית היא מהפאנצים החדשים של נתנאלה והחותמת היא מקו החותמות בעברית של "קסם שימושי". את המשפט הזה אפשר למצוא כאן או כאן.


אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל בזמן האחרון המוזה קצת עזבה אותי ולא היה לי חשק (וזמן) להכין כלום. מה שהוציא אותי מהחוסר חשק היא חותמת חדשה ומקסימה שקיבלתי מתנה מלימוד מקסם שימושי. איך שראיתי אותה רצתי (טוב.. הלכתי לאיטי..) לשולחן העבודה להכין כרטיס כדי שיהיה לי איפה להחתים את החותמת הנפלאה הזאת.

החותמת מאוד איכותית.. רק תראו את ההחתמה המושלמת בתמונה.


עכשיו כל מי שרוצה יכול להזמין חותמת בעברית בכל דוגמא  (לימור - קסם שימושי) - אני מאוד ממליצה.

הכרטיס משתתף באתגר "יום הולדת" של ידיים יוצרות



1 comment:

  1. מקסים! איזו צבעוניות משגעת
    שמחה שהשתתפת באתגר שלנו

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).