Monday, August 15, 2011

כרטיסי תודה לגננות

סוף השנה מלבד חופש ארוך לילדים, מבשר גם על הצורך להכין מלא כרטיסי ברכה לגננות ולמטפלות.

הנה האוסף שהכנתי בשבוע-שבועיים האחרונים. הם לא נעשו בפעם אחת, וחלקם נעשו הרבה לפני הזמן (נראה אם תנחשו איזה.. אפשר לדעת לפי ההשקעה) וחלקם ברגע האחרון..

הראשון לגננות של הבת שלי. כל גננת קיבלה כרטיס ובפנים היתה תמונה של הילדה עם הגננת. הדף שהשתמשתי הוא דף סגול נצנצים מהמם מה- Shimmer Matstack של DCWV שגיליתי שאי אפשר להחתים או לכתוב עליו, אבל הוא מקסים בתור רקע.




 הסט השני לגננות של הבן שלי שסיים גן חובה ועובד לכיתה א' (מרגש ביותר). גם פה השקעתי עם תמונה של הילד והגננת.



אח"כ היו מספר כרטיסים (בערך שניים/שלושה בכל עיצוב) למטפלות בצהרון של הילד הגדול, המנהלת של הגנים וכמה מטפלות מחליפות. בכרטיסים האלה גם ניסיתי להשתמש בשאריות של דפים שהיו לי. המצב מתחיל להיות עגום מבחינת אחסון של שאריות נייר (איך אתן מאחסנות את שאריות הנייר שלכן? יש טיפים?)




כל כרטיס צורף למתנה שנקנתה בללין (שביולי היו להם מבצעים מדהימים, באוגוסט כבר פחות.. ילמד אותי לקח לדחות מטלות...).

זהו, שנה הבאה עם שני ילדים בביה"ס ורק אחת בגנים, כמות המתנות אמורה לרדת פלאים :-)



1 comment:

  1. כמה השקעה... זה המון כרטיסים...! :) אני מתכננת להעלות בקרוב פוסט שמראה את חדר העבודה שלי, אז תראי איך אני מאחסת שאריות [וגם את כל השאר...]

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).