Friday, July 8, 2011

תמונות לבית

באנגלית יש פתגם שאומר: "Imitation is the most sincere form of flattery". אחד הדברים הראשונים שהחלטתי שאני רוצה לעשות שהתחלתי עם כל העיסוק בנייר הזה, זאת הדרכה של ענת שפורסמה אצלה בבלוג קצת מזה וקצת מזה ומזה. אם יצא וענת תקרא את הפוסט הזה אני רוצה שתדעי שאת הבלוג שלך אני קוראת הרבה זמן והרבה מהרצון שלי להתחיל עם כל העיצוב בנייר הוא בזכות היצירות המהממות שלך וגם ההסברים הפשוטים (וגם הילדים שלי מתים על עוגיות האוראו שלך...). - אז הרבה תודה!!

בקיצור, התאמתי את ההדרכה לרמת הידע שלי ולחומרים שהיו לי בבית. תמונות עם מסגרת לא מצאתי, ומכיוון שאיקאה נשרפה, ולראשון אני לא נוסעת בשביל מסגרות, החלטתי לעבוד עם קנווסים שמצאתי בפיראט האדום. (למה למה לא הבאתי את המסגרות בדולר שראיתי במייקל'ס בארה"ב???? - אה.. נכון, כבר לא היה לי גרם נוסף שיכלתי לקנות...נו, מילא, נעבוד עם מה שיש.)

הכנתי את התמונות על לוחות קנווס 20X20. הכנתי 4 לוחות. 3 בתור סדרה ועוד אחד בסוף.

הנה הסדרה:



התמונה הראשונה:



השמיים והעננים עם הכדורים הפורחים הם מהדפים של צרויה. ואת הסקיצה של האייל הורדתי מכאן

התמונה השניה:


את העפיפון עשיתי לבד והדבקתי עם ניר דבק ספוגי. את החיפושיות גזרתי מתוך סרט בד שהיה לי עם החיפושיות המקסימות והמתוקות הללו. הדשא והפרחים הוספו אחרי שגיליתי שכתמי הדבק הקטנים שלא ניקיתי שהדבקתי את ההרים מתייבשים מבריק ואז רואים אותם שעומדים מהצד וזה לא יפה... אבל בסוף אני חושבת שיצא די חמוד עם הפרחים.

התמונה השלישית:


פה לחיתוך העיגולים השתמשתי בקאטלבג שלי. הציפור והעננים הם מדבקות מקיט של Home Tweet Home של MyLittleShoeBox.

התמונה הרביעית:

זה הלוח הכי שונה, השתמשתי פה בקיט שגיל הביא לי מאוסטרליה עם ינשופים מתוקים שכבר הרבה זמן רציתי להשתמש בהם. הוספתי להם עיניים זזות והם בכלל מתוקים ברמות (בעיני).
הפרפרים זה מפאנץ קטנטן עם דבק נצנצים באמצע.
בשביל הרקע פה ניסיתי משהו שונה - "צבעתי" עם דיו דיסטרס ולא עבדתי עם רקע אחיד מנייר. אני חושבת שזה נותן לקנווס הרגשה שונה לגמרי.

זהו - עכשיו להחליט איפה לתלות כל תמונה....

3 comments:

  1. איזה תמונות מתוקות! אהבתי במיוחד את זו עם העפיפון. תודה שגילית לי שיש קנווסים בפיראט האדום :-)

    סופ"ש מעולה

    ReplyDelete
  2. ואוו! יופי של סדרת יצירות.
    גם אני התחלתי בזכות זיקוקית... :-) אין כמוה. מדהימה לחלוטין. אני חושבת שעשית לה הרבה נחת...

    השך שבת יפה,
    הילה

    ReplyDelete
  3. ענת קוראת :-)
    אני שמחה שמשהו שאני יצרתי היווה לך השראה ליצור את התמונות המקסימות הללו, שאפו ונעים להכיר :-)
    שבת שלום.

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).