Saturday, May 28, 2011

כרטיס ברכות

את הכרטיס המקסים הזה הכנתי לשכנה שלי שמקבלת ביום שני אות הוקרה למחנכת מצטיינת מטעם המועצה.

התלבטתי איזה ברכה לכתוב על הכרטיס. חשבתי על "כל הכבוד!", אבל גם לא הייתי בטוחה שזה מתאים וגם לא היה לי מקום על הכרטיס, אז בסוף הלכתי על "ברכות". בפנים אני אכתוב ברכה קצת יותר אישית וארוכה.

כל פרפר מורכב מ- 3 פרפרים. שניים מודבקים אחד על השני כך שאין צד לא יפה.השלישי מודבק שטוח על הדף ואת הפרפר השלם הדבקתי רק בעמוד השדרה כך שהכנפיים נראות מעופפות.



כל עיצוב הכרטיס נובע מהדף הפנימי, שאיך שראיתי אותו ידעתי שאני רוצה להשתמש בו, ורק חיכיתי להזדמנות הראשונה שיבוא לי אירוע מתאים. לא רואים את זה בתמונה, אבל העיטור הוא מבד זאמש כזה ובולט מהדף. ממש ממש אהבתי אותו (אני חושבת שהדף הזה הוא בערך 50% מהסיבה שבזכותה החלטתי לקנות את סט הדפים הזה).

וכרגיל, קישטתי את המעטפה גם בפרפרים משאריות הדפים של הכרטיס.



החומרים:
נייר: Up, Up & Away של KaiserCraft
פאנצ' פרפר של מרתה סטיוארט
אותיות של "תוצרת הארץ"
עט גל לבן.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).