Friday, May 6, 2011

מזל טוב להולדת הבת

המורה של דניאל ילדה בת ומתוקף היותי בועד הכיתה, התנדבתי לקנות לה את המתנה (טוב, האמת שזה בגלל שרציתי להכין את הכרטיס...)

אני ממש מבסוטה מהתוצאה.

השתמשתי בדפים של Hey birdie collection של Kaiser Craft וגם קצת מדבקות שקניתי במסטיקים. את העגלה (הורודה - וכן, אני יודעת שהתמונות לא משהו, אבל סיימתי את הכרטיס בלילה, ומחר בבוקר אני כבר לוקחת את דניאל לבית הספר לתת את זה למורה המחליפה שנוסעת למורה שילדה... כך שלא היה לי זמן אחר לצלם - זה מה יש...).

כמות הגזירות של האלמנטים הפעם היא מטורפת, לא מבינה את כולם גוזרים כל כך יפה אלמנטים מדפים, אצלי זה ממש נראה כאילו מישהו גזר את זה (טוב, באמת זה מה שקרה), אבל תמיד בתמונות של הכרטיסים זה נראה אצל אחרות גזור כל כך יפה, כנראה שזה עניין של אימון.

את העננים גזרתי ביד חופשית ותיחמתי עם דיו דיסטרס.

ולמדבקות של האותיות, עשיתי מטינג עם דף ורוד (אותו דף של תוך הכרטיס) והדבקתי קצת באוףסייד.

אפילו את המעטפה קישטתי באלמנטים תואמים.


הנה תמונה צדדית להדגשת ההבלטות.
לטובת החלק הפנימי  השתמשתי בדף מהקיט של צרויה, מדבקות ממסטיקים (עם עט ג'ל להדגשה מסביב) וגזרתי את הפרחים מהקיט הקודם שיתאים לחלק העליון של הכרטיס. הצמדתי לדף עם בראד של דב ורוד.


מקווה שהמורה תאהב את זה.

2 comments:

  1. כרטיס חמוד :-)
    דפדפתי בבלוג - מאחלת לך התמכרות נעימה :-)

    ReplyDelete

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).