Tuesday, April 26, 2011

אז מה קורה...

זה לא שאני לא רוצה... זה לא יוצא... טוב סתם, האמת שבימים האחרונים אני לא יוצרת אבל "מבזבזת" זמן רב על קריאה של בלוגים בנושא, ישראלים ומחו"ל. וגם פתאום גיליתי שיש מלא סרטוני הדרכה ביו-טיוב שכיף מאוד לראות.

יש לי 4 מסקנות:
1. יש לי מלא דברים שבא לי לנסות
2. יש מלא מכשירים שחסר לי (איזה כיף שאני נוסעת לארה"ב ביוני...)
3. המגבלה של 23 קילו למזוודה ורק שתי מזוודות תהווה בעיה חמורה...
4. הלפטופ שלי כבר גריאטרי, הגיע הזמן להחליף...

אז זה רק עדכון קטן שיסביר את השקט היחסי (אגב למי שמכיר אותי - בבלוג המשפחה והתמונות דווקא יש הרבה פעילות אחרי הפסח).

אה.. וחוץ מזה - חזרתי למנגנון התגובות הישן של בלוגר (כן, ככה אני - הפכפכה...).

אפרת.

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).