Thursday, April 14, 2011

חג פסח שמח

שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא....

איזה כיף שפסח הגיע, וזה גם אומר - מתנות, מתנות, מתנות. אני אוהבת לתת מתנה קטנה של תשומת לב לגננות והמורות של הילדים. ומאז שהפכנו למשפחה ברוכת ילדים אז יש הרבה (השנה עמדנו על 15).

המתנה שנבחרה היתה מארז שוקולד קטן ממקס ברנר והייתי צריכה לחשוב על כרטיס שיתאים בגודל. עשיתי כמה נסיונות ובסוף הכנתי להם כרטיסים בגודל 8ס"מ * 8 ס"מ.

השתמשתי בדפים של צרויה ("אביב שמח" שקניתי במסטיקים) על קארדסטוק לבן, בחותמת "חג שמח" וקניתי מדבקות של פרפרים וכמה כפתורים.

הנה התוצאה המוגמרת:




הנה דוגמא של כל הכרטיסים שהכנתי


והנה צילום של הכרטיסים עם השוקולד. כל אחד ילך לשקית קטנה שקיבלתי ממקס ברנר ולגננת/מורה.


חוץ מזה, הכנתי עוד כרטיס אחד קצת יותר גדול


פה, בגלל שאין לי עדיין פאנצ' עגול, השתמשתי בחותכנים של עוגה וחתכתי במספריים - במפתיע יצא די ישר.

גיל (בעלי) טוען שכל המתנות היו רק תירוץ כדי שיהיה לי למי להכין כרטיסים :-)

No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).