Monday, March 28, 2011

על מה ולמה...

שלום לכולם.

בתקופה האחרונה הוקסמתי מעולם שלם של יצירה בנייר. יותר נכון מהתחום הצר של קישוט בנייר - קישוט אלבומים והכנת כרטיסי ברכה.

בתור אחת עם ידיים שמאליות ידועה, בזבזתי זמן רב בקריאת בלוגים בנושא ושיטוט בחנויות שמוכרות יצירה, אבל לא ממש עשיתי עם זה שום דבר.

שלפני כמה שבועות נתקלתי בבלוג של סמדר, שמכינה כרטיסי ברכה מ-ד-ה-י-מ-י-ם ולא רק זה, אלה שהיא גם עשתה סדנה להכנת כרטיסי ברכה אצלה בבית. המחיר היה סביר, כך שהחלטתי שאני קופצת למים הקרים ומנסה.

סמדר מקסימה, ויש לה סבלנות רבה גם לבעלי ידיים שמאליות, ואני יצאתי מהסדנה עם 3 כרטיסים שאני מאוד אוהבת.

את הבלוג הזה פתחתי כדי שיהיה לי מקום לפרסם את הכרטיסים וגם כי אני בטוחה שיהיו עוד (כבר עכשיו אני מתכננת נסיעה לחנות מסטיקים ברעננה ביום רביעי כדי למצוא דפים מתאימים לכרטיסים לפסח). וגם כי אני קצת גיקית ואוהבת את ההתעסקות עם בלוגים...

אז זהו להקדמה.
מקווה שיהיה לנו כיף.
אפרת.


No comments:

Post a Comment

הודעה בנוגע ללינקים באתר

בחלק מהלינקים באתר (אמזון, סקראפבוק וסיימון) יש לי שיווק שותפים שזה אומר שאם אתם קונים מהלינק שלי אני מקבלת עמלה קטנה ולכם זה לא עולה יותר (באמת שלא... בדקתי את זה).